BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

13 Ekim 2009 Salı

TAKI ÇALIŞMALARIM - 4




Bugün takı kursumda yukarıda görülen kolyeyi yaptım.

Kolyeyenin ana malzemesi plastik boncuklar. Bu boncukları iki kat mumlu ip ve kurdale ile birleştirdim. Aralarda altın sarısı yıldız ve zincir kullandım. Uç kısma doğru şifon kurdaleden küçük bir fiyonk ekledim. Hoş bir çalışma oldu.

Bu defa manken olarak arkadaşım Elif'i kulandım.

Kolyenin fiyonklu kısmına yakından bakış.

Kolyenin tamamının görünüşü.


İlk iki çalışma mor ağırlıklı oldu. Geçmiş yıllarda aldığım elimde olan malzemeleri kullandım.

Esen kalın.

<:))



4 YORUM:
öykü dedi ki...

Çok guzel olmus
bı de blog resmını cok sevdım
sevgılerımle

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Teşekkür ederim Öykücüm
Sevgilerimle
<:))

Nélia dedi ki...

Hello Mayri!

Beautiful!A very nice color!
Have a good week!

Nélia

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Hi Nelia
Thank you for your comment.
Have a sunny days!
Kiss
<:))

Hiç yorum yok: