BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

30 Ekim 2009 Cuma

BREZİLYADAN ÖDÜLÜM VAR - 2



É tão importante a amizade


It is so important friendship



(their friendship and so important to me)


Ofereço este selo da amizade a todas as amigas, mulheres maravilhosas e guerreiras, que fiz aqui neste cantinho.

I offer this seal of friendship to all friends, wonderful women and warriors, as I did here in this corner.

-------------^( *_*)^--------------

Brezilyadan Dostluk-Arkadaşlık Mührü ödülü aldım.

FELIZARTES - ELİZABETH kendi blogunda hazırladığı bu ödülü bütün arkadaşlarına vermiş.
Dün küçük bir notla da bildirmiş.

Bende bu Dostluk-Arkadaşlık Mührü ödülünü bekletmeden tüm mücadeleci harika kadınlara veriyorum.

Bu yazımı okuyan bütün arkadaşlarımın bunu kabul etmesini rica ediyorum.

Biiyorum ki bu tür ödülü kabul etmeyenler var. Saygı duyuyorum.
Onlar ilgilenmek zorunda değil.


Bu vesile ile hepinize iyi bir hafta sonu diliyorum.

Umarım herşey gönlünüzce olur.

Hayriye

<:))




16 YORUM:
öykü dedi ki...

ben senı bı kez daha kutluyorum guzel yureklı tatlı ınsan.

MAYRI dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM öYKÜCÜM
BİZİM TATLILIĞIMIZ ŞİŞKO YANAKLARIMIZDA
SENİNKİ GÜZEL YÜZÜNDE...
<:))

Deseo dedi ki...

Güzel arkadaşım
Günaydın
Bu güzel haberle inan günüm çok daha aydınlandı..

seni tekrar tebrik ediyorum..

CORTEYGRIF dedi ki...

HELLO MARY
Bunlar dostluk benim için,
kalp sayesinde önemli.

Turkish people are always cute
im very proud to meet you.
have a nice day
kiss
ROSA

MAYRI dedi ki...

Merhaba Deseo
Teşekkür ederim.
Günlerimiz hep aydın ve dostlukların sıcaklığı hep olsun ki bizde yolumuzu seçebilelim.
<:))

MAYRI dedi ki...

Hi CORTEYGRIF
I am very proud to meet you, too.
Have a nice weekend.
hug

Serpil dedi ki...

Sembolik de olsa gerçekten çok güzel bir şey, tebrik ederim sizi, bizlerle paylaştığınız için de ayrıca çok teşekkürler...:))

MAYRI dedi ki...

Serpil hanım
Ben teşekkür ederim.
<:))

nalan dedi ki...

hayriyeciğim,ne güzel ilişkilerin var sana imreniyorum.
ödülünü kutluyorum ve seni kocaman öpüyorum.

MAYRI dedi ki...

Merhaba Nalan hanımcım
Teşekkür ederim.
Bende sizi öpüyorum.
Sevgiler.
<:))

Necla Arslanyıkar dedi ki...

Arkadaşım, bu kadar dolu bir blog ödül almıyacakta kim alıcak.kutlarım seni.

MAYRI dedi ki...

Merhaba Necla hanım
Teşekkür derim.
Doluluktan değilde galiba sürekli iletişim kurduğumdan insanların hoşuna gidiyor.
<:))

MAYRI dedi ki...

Yetenekli kızım benim iyiki varsın.
Annen
Nesrin Adınır

MAYRI dedi ki...

Annemin yazdığı yorumu yanlışlıkla sildim.
Aklımı kalanları yazdım yukarıya.
Teşekkür ederim anneciğim.
<:))

Freshly Found dedi ki...

Thank You! How lovely!

MAYRI dedi ki...

Hi Freshly Found
Love from Türkiye
<:))

Hiç yorum yok: