BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

11 Ekim 2009 Pazar

YARIM KALAN YAĞLIBOYA RESİM ÇALIŞMALARIM



Evet arkadaşlar elimde mayıs ayından bu yana bekleyen bitmemiş yarım yağlı boya tablolarım, ahşap objelerim, takı çalışmalarım okunacak kitaplarım var. Var da var.


Tembelliğimden dört aydır elimi hiç bir işe atmadım. Nedense evde yalnız başıma bir türlü çalışamıyorum. İllaki yanımda birileri olacak. Benim gibi iş yapıp sohbet edecek.

Yanımda eşim ve oğlum yaz boyunca vardı. Ancak eşim (geçen ekim sonu emekli oldu) matematik öğretmeni bilgisayarını, yazıcılarını ve kitaplarını balkona taşıdı kendine bir çalışma ortamı kurdu. Değişen ilköğretim müfredatına göre yeni sistemi inceleyip soru hazırlıyor yeni bir kitap çalışması yapıyor. Yazın o sıcaklarında oflaya puflaya çalıştı. Salona taşın ya da küçük odayı kendine göre düzenle bak beyin kanaması geçireceksin sıcaktan dedim ama dinletemedim. Orada çalıştı valla. Hala da balkonda çalışıyor.

Oğlum bu sene lise sonda. Dönem sonunda sınav var. Sistem değişti. Bakalım nasıl bir sınava girecekler. İnşallah sonuç iyi olacak. Tabi bunun için gittiği dersane ağustos ayı için de çalışmalara başladı. Yoğun bir biçimde o da derslerine çalışıyor. Kendi odasında kapısı kapalı. Ara sıra anne beş dakika ya da on dakika tut dinleneceğim deyip sesleniyor. Yani anlıyacağınız beş dakikalığına hatırlanıyorum.

Ben gene yalnız salonda kaldım mı tek başıma. Kimsenin kafası karşmasın diye tv den ses çıkmıyor. Ya çok kısık sesle izliyorum. Ya da alt yazılı programları tercih ediyorum. Ama genellikle de bilgisayarımın karşısındayım. Habire bloglarda geziyorum. Bana ilginç gelen her konuyu sonra değerlendirmek üzere topluyorum.

Yazın bir ara annem geldi. Tabi katı kurallarımız ona da geçerli. Yüksek sesle konuşma, Tv nin sesini açma. Sıcaktan zaten dışarı çıkamıyorsun. Üstelik gezecek bir yerde yok buralarda. Asfalt bile sıcak kusuyor. Gezerken alttan sıcak üstten sıcak pişiyorsun.

İstanbul da hiç bir şey yapmasan en azından deniz kenarına in bir bardak çayını iç bir iki saat otur eve geri dön. İnsan ferahlıyor. Gözünü sevdiğimin İstanbulu....

Neyse efendim .... Halbuki otur çalış yarım işlerini bitir. Elimde bir sürü yarım iş ve okuyacak kitaplarım var. Otur onları oku, yap. Yok yok ben çok tembelleştim.

..........................
..........................


Kadeh ve gül yapraklara bir iki fırça darbesi istiyor sonra bitti. Ama nerde.... bitirecek.Bu gülle biraz daha oynamam gerekiyor. Kendisiyle ve çevresiyle. Ben çok ayrıntıcıyım....

Bu pembe gülünde yapraklarını tamamlamam gerekiyor. Ve de çevreye bir iki rötuş yapmam lazım.

Neyse ki dün Resim ve Heykel Müzesindeki yağlıboya resim kursum başladı. Bu yalnız kız resmime el attım. Yakında biter. Kurs haftada bir gün o da 1 den 4.30 a kadar. Süre az geliyor.

Arkadaşlarımdan bazıları yine kursa gelmişti. Ama çoğunluk yeni kursiyer. Biraz hocamız Ressam Vural Yurdakul'la ve diğer kursiyer arkadaşlarla sohbet ettik. Sonra hem çalıştık hem çayımızı içtik.


Evet işte çalışmalarım bunlar. Bittikçe resimlerini yayınlarım.

Haydi hayırlısı....

Güzel günler geçireceğiniz bir hafta diliyorum.

<:))




10 YORUM:
absalom dedi ki...

aneammmmm :))
ben bir sanatcıyla konuşuyomuşum da haberim yokmuş....

mayri yalnız kız a bayıldım...

ama kıskandım da ne yalan söliyim....

:)))

ah darwin ahhhh.
ahhhh.


:P

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Hayriye hanım bayıldım çalışmalarınıza bitirin lütfen artık bu eserleri bekletmeyin ve bizimle paylaşın.Oğlunuza başarılar çok zor bir sene allah yardımcısı olsun çok şükür biz o devreyi atlattık darısı sızın başınıza,

Sevgiyle kalın...

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba Absalom,
Güzel yorumun için teşekkür ederim.
Ben daha sanatçı aday adayıyım.
Şimdilik gördüklerimi resmediyorum.
Kendi orjinalim yok.
Yalnız kızı bitince gör. Daha güzel olacak.

ahhhh ahhh....

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba Belgin hanım
İnşallah bir iki hafta içinde bitecek hepsi.
Teşekkür ederim. İnşallah bu dönemi güzelce bitireceğiz. Sonucun iyi olması da dileğimiz tabiki.
İyi akşamlar.
<:))

Sibel dedi ki...

ellerinize saglik,ne kadar guzel calismalariniz..bitirmis halleri nasil olucak kimbilir...oglunuza basarilar..

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Sibel hanım
Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.
Segilerimle.
<:))

neduk dedi ki...

En güzel el işlerimi çocuklarımın sınav hazırlıkları sırasında yapmışımdır.Hırsla sarılırsınız işe.''Bitsin artık bu çile'' diye sessiz çığlıklar atarak dürtersiniz tığı,şişi.Sizde saldırın boyalara.Çok güzel oluyor bu resimleriniz.Efendi gibi girip ders çalışan, sorumluluğunu bilen çocuk herkese nasip olmaz.Allah yardımcısı olsun.

nalan dedi ki...

Sevgili Hayriye ,
eline sağlık,çok güzel işler çıkarıyorsun.Tamamlamanı bekleyenlerdenim.Bu arada ne zaman yolun düşerse bekliyorum.Ben genellikle evdeyim.

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Nedret hanım
Teşekkür ederim yorumlarınız için.
Allah emek veren bütün çocukların yardımcısı olsun. Gönüllerindeki yerlerde okumak ve hayatlarını kurmak nasip olsun inşallah.
İyi geceler.
<:))

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba Nalan hanım
Ben bu yarım işleri niye koydum bloga birileri beni dürtsün de bende gayrete geleyim diye. Artık geri dönüş yok işler bitecek. Allah sağlık versin hepimize. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
İnşallah bir müsait zamanda görüşürüz.
Kızınız döndü mü Amerikaya.
Sizlere de iyi geceler.
<:))

Hiç yorum yok: