BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

6 Ekim 2009 Salı

TAKI ÇALIŞMALARIM - 3.ı


Boru ve kum boncukları önce naylon ipe dizdim ve onları tığla belli bir kurala göre birleştirerek yaptığım kolyeyi bitirdim. Bebişin boynunda resmini çektim. Kolyeyi bebeğin boyuna iki kat yaparak taktım. Resim çekerken bebeğin yüzü de görünsün istedim.

Uç kısmının yakından görünümü.
Genelde koyu renk hakim olduğu için uç kısımda morun daha açık tonlarını kullandım.

<:))




4 YORUM:
lori dedi ki...

ingiliz usulu klipsle kapatmissin. cok $lk durmus. bitimindeki boncuk ormeler de cok guzel. ben bunlari bilmiyorum iste. her sekilde de yapilir bu is di mi. bros falan da yapilir cok guzel.
ay bu arada bebek cok sirin :))

MAYRI - HAYRIYE ADINIR UZUN dedi ki...

Loricim
Teşekkür ederim.
Boncuk örmede bir şey yok. Kolay.
Broşlardaki ana boncuğun altına önce bir kumaş yapıştırılıyor sonra brick sistemle örülüyor. Ben ondan hiç yapmadım ama şimdilerde deniyeceğim.
Bebişimde şirindir ablası.
<:))

Elizabeth dedi ki...

Olá Mayri,
Passei para deixar um abraço.

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Ola Elizabeth,
Thank you for visitig
have a good day
<:))

Hiç yorum yok: