BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

28 Ekim 2009 Çarşamba

HAYDİ DÜĞÜNE GİDİYORUZ...


Bir varmış bir yokmuş

.......................................

Gökten üç düğün pastası düşmüş...

birisi bana

birisi size

kalan da gelinle damada.......


Ben ne olur ne olmaz diye bu çikolatalıyı da kendime ayırdım.


Bu hani bana hani bana diyen varsa ona.


Bu da öykü'ye


Düğün şekerleri benden üç valiz dolusu. Çok bonkörümdür....

Düğün salonundaki masanız....

Damat beyin ve sağdıcının yaka çiçeği.


Gelin hanım hadi seç bakalım. Hep ben karar veremem ya....

İşte birinci el çiçeği.


İşte ikinci el çiçeği.


Bu da üçüncü el çiçeği.


Ya ayakkabılar hımm hangisi olsa acaba.

Ay dur ne oluyoruz.

Dur dur gelinlikleri göstereceğim. Hadi küsme canım....

Birkaç ayrıntı var onu da göstereyim.



Bu da başın için ister tüllüsü,


İster tüylüsü...

Güller açıyor ayaklarda....
Yoksa dantel mi olsun... of ya .....
Hadi kapalı olsun.....
Yok yok açık olsun.... Hayır hayır ilk ayakkabı olsun...... üfffff karar veremedim....
İşte bak gelinliklerin. Seç bakalım.

Ben buna bayıldım.


Ya buna ne demeli. Kibar mı kibar....

Ay dur kıs fazla eğilme ..... fermuar patlayacak....


Abov gelin hanım elini beline koymuş.... bu benim size vermem diyo .....


Ay bunun da ayağı yükseklerde.... biz nası çıkcez ora...


Of benim dertli başım. Bu rüzgarda nereden çıktı.

Duvağım uçtu gitti....


Ay çok yoruldum.. accık oturam gari.

Ayaklarım su topladı valla....



Ay of kimdi şu yanımdan hızla geçen.... Rüzgarından boynum tutuldu.....

Damadı da kaybettim. Gören var mı ?


Bu güzellikleri aşağıdaki adreslerden temin ettim.

Aklıma ilk gelen şeyleride yazdım.

Sevgiyle hoşça kalın.....


<:))


Yararlanılan kaynaklar:
1) www.weddingstyleguide.blogspot.com
2) www.australiaentertains.com.au





10 YORUM:
Elizabeth dedi ki...

Olá Mayri,
Quanta coisa linda!
Abraços.

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Hepsi birbirin güzel alımlı ve şık.Masal gibi gerçekten.

Güzel paylaşımınız için teşekkürler sevgiyle kalın...

Cileksuyu Sibel dedi ki...

insan bunlari gorunce tekrar tekrar evlenmek istiyor:)ben mesela gullu ayakkabiyi secerdim ve de tullu sac bandini..illa ki sirti acik olsun gelinligimin,uzun olsun...aslinda bir yanim da hippi gelin olmak ister,uzun sacli,cicekli bantli falan...zor zor karar vermek..

MAYRI dedi ki...

Merhaba Sibel
Bense ilk sıradaki ayakkabılardan ikinciyi, tülsüz bir baş çiçeği, önden dizlere kadar açık arkası uzun bir gelinlik, elime çiçek istemem ve kır düğününde herşey yeni olucak ama bu defa nikahtan kaçan gelin olmak isterim. Gerçi o topuklu ayakkabılarla nasıl kaçıcam dur ben ayakkabıyı değiştirdim. Çıplak ayaklı olayım....

Sevgiler.

<:))

MAYRI dedi ki...

Merhaba Belgin hanım
Masal gibi bir düğün ... Allah çocuklarımıza nasip etsin.

İyi akşamlar.
<:))

MAYRI dedi ki...

Olá Elizabeth
Sim, eles estão realmente muito bonito.
Você é casado? Se sua resposta é sim.
Vamos começar do começo. Escolha o seu vestido de casamento.

Abraços

<:)))

öykü dedi ki...

Sen var ya senı cok cok sevıyorum :)
canım benım
ıyı kı varsın:)

MAYRI dedi ki...

Sende iyiki varsın öykücüm
sevgiler.
<:))

Konul dedi ki...

ne guzel arkadash.. coxk sevdim..

MAYRI dedi ki...

Merhaba Konul
Arkadaşım bende beğenerek seçtim o resimleri.
Hepsi ayrı güzel.
Sevgiler
<:))

Hiç yorum yok: