BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

25 Ekim 2009 Pazar

BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR?



Sanki bana bakıyordu.


Gözlerini üstüme dikmiş baştan sona beni inceliyordu.
-Hmmm epeyde tombul yersem beni bi hafta idare eder.
diye mi düşünüyordu acaba.

En iyisi sizde ekrana fazla sokulmayın.


İnsan bir tuhaf oluyor.

Bırrr .....

Korkutucu bir hali var.



Bu ilginç bitkiye bu adreste (silnunesprof.blogspot.com) rastladım. kaynak




Guaraná (Paullinia cupana), sabun ağacıgiller (Sapindaceae) küçük kırmızı meyveli, yüksek dozda kafein içeren tropik bir bitki türü. Brezilya'nın Amazon bölgesinde yaşayanlar guarana tohumlarını çiğneyerek ya da toz hale getirilip suda eritip içerek enerji sağlarlar. Ayrıca günümüzde enerji içecekleri sektöründe kullanılmaktadır. (Vikipedi)


Herkese iyi hafta sonları...

Sevgiler.


<:))






8 YORUM:
meltem dedi ki...

AY BU NEEE GERÇEKTEN
GOZLERİ VAR DA BÖRTLEMİŞ GİBİ :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hayriş ablam aynen öyle uzakdoğuda yemiştim 2 cupa kahve içmiş gibi oluyor insan sevgiler

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba Meltem hanım
İlk gördüğümde el yapımı zannettim. Meğer doğalmış. Krkutucu geldi bana...
İyi akşamlar.
<:))

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba Edacım
Denemiş olman güzel.Demekki kafeini bol.
Sevgiler.
:))

nalan dedi ki...

ben çok sevimli buldum,benim olsun mu?

öykü dedi ki...

Gozlerı varda hanı boyle hemen bızı yıycekmıs gıbı bakıyor:)
urkutucu ama sevımlı
burda olsa da yesek:))))))

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Nalan hanım hepsi senin olsun.
Önce itici geldi. Ama biraz muzurca bi şey...

Eşinizin bisiklet kursuna gelmek isterdim ama bu sene hiç vakit yok. Seneye olursa geliriz.

İyi akşamlar...
<:))

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba öykü
evet başta ürkütücü geldi, banada
ama baktıkça alııyor insan
olsa da denesek ...

iyi akşamlar.

<:))

Hiç yorum yok: