BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

5 Ekim 2009 Pazartesi

TAKI ÇALIŞMALARIM - 3



Bu sene takı kursuna başladım. Bir de resim kursuna gideceğim. Bu sene iki kursla yetineceğim. Bir iki günde kendime ayıracağım.

Bu kolyeyi kursta çalıştım. Bitmişini niye koymadım biraz merak edin neye benzeyecek diye. Yarın tamamlayıp ekleyeceğim. Yapılışı da çok kolay istenirse onu da resimlerim.

Herkesin gönlündeki dileklerine göre yeni bir hafta diliyorum.

Sağlıcakla kalın.

<:))




4 YORUM:
lori dedi ki...

merak ettim askiciim!
ya soole dondurmeleri falan bilmiyorum. bitmisini hele bi gorseek? cok gusel renkleri.
mucx

MAYRI - HAYRIYE ADINIR UZUN dedi ki...

Loricim
Kolyenin bitmişini koydum.Janjanlı boncuk olunca parıldıyor.

<:))

sibel dedi ki...

çok hoşlar bende yapıyorum . Ama mühim olan değişik olmaları

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Merhaba Sibel hanım
Gegiğiniz gibi bir çok kişi takı ile uğraşıyor. Maksat farklı olabilmesi.
Sevgiler
<:))

Hiç yorum yok: