BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

29 Ekim 2009 Perşembe

EVİNİZİN SİGORTASI VAR MI?



Malum Ankara da okullar domuz gribi nedeniyle bir hafta tatil. Herkes evde.

Bugün sabah 10.45 civarında şıkırtı sesleri duyunca ne oluyor diye eşim daire kapısını açtı . Kapı açılır açılmaz sesler daha bir fazla geldi. Ben de kapıya koştum. Bir de baktık ki üst kattan şakır şakır sular akıyor. Merdiven boşluğundaki tüm duvarlardan aşağı doğru sızıyor.

Apartman içinde insanlar ıslanmamak için şemsiye ile inip çıkıyordu. Alt resimde olduğu gibi.

Herkes dizlerine kadar su içindeydi.

Asansör boşluğuna su dolmuş. Asansörler de çalışmıyordu. İki gün daha da çalışmayacak. Hem kuruması için hem de elektrik sistemi nedeniyle.



Bizim kattaki meyil nedeniyle su benim kapıya doğru akıyordu. Neyseki benim eşik yüksek olunca bana su girmedi. Komşumun evine de su girmek üzereydi. Suyu kesmek için hemen ayak altındaki kilimleri suya bastım. Suyun önünü kestim. Komşumun kapısına da mutfak havlusunu basıverdim. Başka bir şey arayacak olsam su karşı daireye girebilirdi. Neyse su girişini önledik.


Ben üst katlardaki kiralık dairelerde çalışan işçiler kaloriferi patlattı sandım.

Meğer çatı katında kaloriferlerin su deposu varmış o patlamış. Ben sekizinci kattayım.
Çatı kaç kat yukarıda dersiniz.


Çatıda tam sekiz kat üstümde. Burası 16 katlı bir apartman giriş ve zemini de sayarsak 18 katlı.
Görevlilerin ine çıka dizlerinde derman kalmadı.


Bizim site 3 bin konutlu bir yönetime bağlı. Tüm işlere yönetim bakar. Arıza varmış ama zamanında bakılmamış. Sonuç tüm apartmanın genel olarak batmasının yanında 14, 15, 16. kattaki insanların evini su basmış. Eşyalar mahvolmuş. Hele en üst kattaki daireler perişanmış. Komşuların ev ve eşya sigortası da yokmuş. Eşim çıkmıştı yukarıya. Dairelere biriken suları merdiven boşluğuna süpürmüşler. Evden iki leğen bir kova götürdü. Tavan akıyormuş onun altlarına koyacaklar dedi. Bu arada bir çift ayakkabısı da zayi oldu. Sağlık olsun.


Herkes gider Mersine biz gideriz tersine .

Bizi de yukarıdan su bastı. Herkesi alttan basar.

Suyun akması 40 dakika kadar sürdü. Kalorifer borularının geçtiği yerlerden 9. kattaki dairelere kadar sular sızmış. Bize gelmedi.

Arkadaşlar siz siz olun evinizi sigorta yaptırın.

Hem deprem sigortanızı yaptırın hemde normal ev ve eşya sigortanızı yaptırın. Eşya listesi de hazırlayın fiyatlarıyla birlikte sigortaya vermek için. Liste şart.

Ben yaklaşık onbeş yıldır ev ve eşya sigortamı yaptırıyorum. Allaha şükür başımıza bir şey gelmedi.

Full sigorta; benim evime başkalarından , benden de başkalarına gelebilecek olan zararı karşılıyor. Ayrıca hastalık halinde eve gelen ambulans ücretini de ödüyor.

Sigortanın bana bu seneki maliyeti yaklaşık 300 TL. Onu da biri peşin beş taksitte ödedik. Sigortacınızı da araştırın iyi bir firma olsun.

Aman sigortanızı ihmal etmeyin. Kimin başına ne geleceği belli değil.

Sağ, salim ve esen kalın.

Sevgili arkadaşlar.

<:))




4 YORUM:
Sagır Kedi dedi ki...

Ne zamandır blogunu okumuyordum az önce bizim apartmanımızdaki yöneticiye apartmanımızın dış cephesinde yapılan çalışmalarda işçilerin özentisiz oldugundan şikayet ettim sonra senin bloga girdim ahh ahh sende de var bir dert:))Geçmiş olsun. Sigortalatmak iyi fikir. Ev sigortası deprem sigortası ok ama full paket yok anlattıkların cazip geldi. Eger özel ise buradan söylemek istemiyorsan sagirkedi@gmail.com a hangi sigorta şirketinin güvenilir oldugunu yazar mısın bende araştırayım.Teşekkürler..

MAYRI dedi ki...

Sağır Kedicim

Biz Zorlu Sigorta ile çalışıyoruz.
Deprem sigortası ERGO İSVİÇRE SİGORTA A.Ş.ye
Ev ve eşya GENEL SİGORTA ya
Araba ise AXA OYAK SİGORTA ya
yaptırılmış.

Birkaç kez arabaya çarptılar. Beklemeksizin işlem yapıldı. Araba tamirata alındı.Sorun çıkmadı.

<:))

Freshly Found dedi ki...

What an experience. So glad you were insured!

MAYRI dedi ki...

hi my friend.
Yes we are lucky. We didn't have any damage. (Yes I have insurance but they didn't.) But some of our neighbours had big damage in their flat. If They will let me to take their flats picture I am going to show their house position to my friends.

Good days

kiss

Hayriye
<:))

Hiç yorum yok: