BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

26 Ekim 2009 Pazartesi

BREZİLYADAN ÖDÜLÜM VAR - 1




Obrigada amiga pela gentileza. O mundo, realmente, está precisando de AMOR.
Seguindo o exemplo passo esse lindo presente a:
(Thank you friend for his kindness. The world really is in need of LOVE.
Following the example step this beautiful gift to:)

1 - Mayriye Mayri
2 - Princess Laura Lis
3 - Lucia Barros
4 - Pontos da Ana
5 - Arca do Autoconhecimento
6 -Atmosfera di Casa


ELİZABETH bana ta BREZİLYA' dan SEVGİ ödülü vermiş.

Kendisine teşekkür ediyorum. Ödülünü sevdim.

Onun blogunu ziyaret ettiğinizde harika fikirler bulacaksınız. Blogun adresi (burada) http://felizartes.blogspot.com dur.

Sevgi hayatımızın en önemli duygusu. Herkesin buna ihtiyacı var. Bizlerin, çocukların, bitkilerin ve hayvanların ..... Sevgimizi hiç kimseden esirgemeyelim. Paylaşıldıkça artan tek şey sevgidir.



Bir an tereddüt ettim aslında gönül isterdiki bütün arkadaşlara sevgi ödülününü verebileyim...
Bende bu sevgi ödülünü beni izleyenler arasındaki beş arkadaşıma veriyorum.

1. http://beyazkedi-silbastanbaslamakgerekbazen.blogspot.com

2. http://japoncekirdegi.blogspot.com

3. http://kizilpembeler.blogspot.com

4. http://cristallidilucebygiulia.blogspot.com

5. http://birmasalinparcasi.blogspot.com


Sevginiz bol ve devamlı olsun.


Yeni bir haftanın ilk gününde hepinize sağlık, mutluluk ve umut ve sevgi diliyorum.

Hayriye

<:))





13 YORUM:
Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sevgili Mayri; geçmiş olsun dilekleriniz için candan teşekkürü bir borç bilirim.
Ödülünüz için de tebrik ediyorum.
Büyük sevgimle.

Gülen Tezer Üstün

nalan dedi ki...

Sevgili Mayri,
Çok teşekkür ederim.
Sanal da olsa burada kötü niyetin uzak olduğunu, iyi dileklerin paylaşıldığını görmek çok güzel.
Sevgiler
Nalan

GIULIA ABBATE dedi ki...

thanks so much..i'm very happy i posted immediately your gift!!!!!kiss kisss kiss!!!
ciao ciao
giulia

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Günaydın Nalan hanım
Ortam sanalda olsa yazılanlar ve duygular hiç olmadığı kadar gerçek. Gerçek hayatımızda da uygulayabilmek dileği ile.
Sevgiler.
Hayriye
<:))

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Salve Gulila

L'ambiente è virtuale, ma i sentimenti è reale.
Sono lieto di soddisfare con voi in questo ambiente.

I miei migliori auguri a te e alla tua famiglia.

Hayriye
<:))

öykü dedi ki...

mayrı..
canım kotu bı gunumdeyım
moral bozuklugu ıcındeydım
bu bana oyle ıyı geldı kı
sevgı herseyın ılacı..
keske hep tum dunya bırbrıımızı sevsek..
cok cok tsk edıyorum sana canımsın.

Deseo dedi ki...

Canım arkadaşım
öncelikle geç kalan teşekkürüm için çok özür dilerim.. Tatildeydim eve yeni geldim..

Sana nasıl teşekkür edeceğim bilemiyorum..
senin gibi harikalar yaratan, yetenekli, ince ruhlu ve zevk sahibi bir arkadaşa sahip olmaktan dolayı son derece mutluyum..

Dilerim hayat sana her zaman güler yüzünü gösterir ve renklerin daima pırıl pırıl ve capcanlı kalır...

Deseo dedi ki...

Sevgili Mayricim

paylaştığın güzelliklerle, göz nuru el emeği harika eserlerinle daima ödüllerin en güzelini hak ediyorsun...

tebrik ederim güzel arkadaşım..

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Sevgili Öykü

Sana moral bozukluğu yaratan şeyler umarım geride kalmıştır.

Sen bizim sevecen, yüzü ve ruhu güzel arkadaşımızsın.

Yüreğindeki sevgiden bir parça al ve saç yine etrafına.

O saçtığın sevgiler sana yıldızlar kadar parlak güzel günler getirsin.

<:))

MAYRI - HAYRIYE dedi ki...

Bir garip Havva Kızı

Güzel yorumların için teşekkür ederim.
Keşke elimden daha iyileri gelse de tembelliğime ara verip yapabilsem.

Umarım senin tatilinde iyi geçmiştir.

Hatıralarının arasına aldığın güzel şeylerden bize de bahset.

Sevgiler.

<:))

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Hayriye hanım almış olduğunuz ödül için tebrikler. Resminizdeki pozitif bakışınızı yorumlarınızla, paylaştığınız güzelliklerde de yansıtıyorsunuz.Daha nice güzel ödül almanızı dileyerek sevgiyle kalın...

Konul dedi ki...

arkadas xeyirli? ugurlu olsun..
daha da herika odullerin olsun!!

MAYRI dedi ki...

Hoşgeldin Konul
Güzel yorumun için teşekkür ederim.
Sevgilerimle.
<:))

Hiç yorum yok: