BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

20 Ekim 2009 Salı

KOYU BİR SOHBET






<:))



10 YORUM:


Onuncu Köyün Adamı dedi ki...
Ne koyu bir sohbet.:)
öykü dedi ki...
Bak dudak okuyalım bırlıkte O teyze oburune dıyo kı kız sazıment bu alt kattakı melahatın kızı var ya bak suraya yaz o kız cok yakındır kocaya kacıcak ! sazıment teyzede deme kıssss sahı mı dıyor:) ben boyle okudum
MAYRI - HAYRIYE dedi ki...
Merhaba Onuncu Köyün Adamı Hoşgeldin ziyaretime. Blogumu da izlemeye almışsınız. Umarım sizin dikkatinizi de çekebilecek şeyler yayınlayabilirim. Bazen de yakınınızdakilere iletebilirsiniz bizlerde görüp okuduklarınızı. Bak bizim sohbet koyulaşmaya başladı. Çat kapı size uğradım bile... Esen kalın. <:))
MAYRI - HAYRIYE dedi ki...
Ay hemşire belliydi zaten. Son zamanlarda sokak aşifteleri gibi boyanmalar, allı güllü mabadında giyinmeler... Hava kararana kadar sokaklarda gezmeler.... çıh çıh çıh Ah ah ah başımıza taşlar yağacak kardeş. Zamane bunlar zamane. Bizim zamanımızda böyle miydi. Alimallah tefe koyarlardı... Öykücüm benden de bu kadar.... <:))
ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...
ay teyzenin bakışı süper ya
MAYRI - HAYRIYE dedi ki...
Merhaba Eda Sanki konuşmayı can kulağı ile dinler gibi... <:))
Adsız dedi ki...
ah arkadaşım mayrinin annesi bu aralar çok yalnız kalmış yarın sabah kahvesine gidelim birazda dedikodu yaparız olur A cancağazım. İyiki yarın günüm var Bakırköylüler geliyor yaşasın .Mayriye sorun ne şeker can dostlarım var . Hasbel kader bir araya gelmişiz 1981 den beri devam eden arkadaşlığımız Allah herkese nasib ETSİN.
MAYRI - HAYRIYE dedi ki...
Merhaba adsız yani mami hoşgeldin bloguma evet yalnızlık Allaha münasip Bakırköylü dostlarına selam. Allah herkese böyle dost versin. 
iyi geceler öpüyorum <:))
Adsız dedi ki...
Canım annem bi kere ben adsız değilim ismim çok güzel anlamıda ayrıca hoşşş. Ama biliyorsun halk eğitimlerin babaannesiyim beni öyle tanıyorlar bende şahsımda hem babaannelerin daha çok sevilmesini sağlıyorum. Hemde yaptığım çalışmalarımla herkese örnek oluyorum.
MAYRI - HAYRIYE dedi ki...
İsmini göremezsem Adsız derim Gene adını yazmamışsın anne -babanne- mami yani ''Nesrin'' Arkadaşlar işte annem, Halk Eğitimlerin babannesi.

Hiç yorum yok: