BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

16 Temmuz 2009 Perşembe

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-4:



Küçük bir ahşap dolap.
Ay çiçekleri resmi olan kapağın altında da bir eşya koyma yeri ile üç çekmecesi var.





Bu objeye uygulanan işlemler kısaca şöyle.

Önce iki kat hardal rengi ile içini dışını boyadım. Sonra zıparaladım. Kahverengi eskitme boya ile iki kere boyadım. Sonra üstüne one stroke ile ayçiçekleri hocam Tülay hanım yaptı. Ben o zaman henüz one troke yapamıyordum. (2004 te) Ama çiçeklerin üstündeki tohumları kenar rotuşlarını falan ben yaptım. Bazı yerlere de altın yaldız çektim. Sonra vernikledim.



Bunlar da bardak altlığı yukarıda belirttiğim işlemlerin aynısını yaptım. Gülleri de ben boyadım.


Bu resimdeki de buzdolabı magneti.

Ham olarak aldım ben boyadım, vernikledim. Arkasına da mıknatıs yapıştırdım. (Mıknatıs lazım olunca birkaç kişiye sordum. Ama bulamadım. Eşimin bir el sanatları öğretmen arkadaşı verdi. Bunlar eski buzdolaplarının kapak kenarlarından çıkma demişti. Yani sizlere de lazım olursa buzdolabı tamircilerinden alabilirsiniz.)








Bu tabakta rölyef çalışması.


Yapımını öğrenmek isteyen olursa sonra resimli olarak ayrıntılı anlatırım.









Bu da aynalı makyaj kutusu.

Bu da ilk anlattıgım gibi boyandı. Eskitmenin üstüne çiçekler, yapraklar ve kenarlardaki küçük noktalamaları boncuk boya ile yaptım. Kuşlar varak tutkalı ile yapıldı. Yanlış hatırlamıyorsam bir gün tutkalın kuruması beklendi. Tutkal sıktığım zaman süt rengiydi. Yavaş yavaş şeffaflaştı. Üstüne yaprak varakla uygulandı. Son olarak verniklendi.
Bu kutuyu arkadaşım Figen'in yeni evlenen kızı Arzem'e hediye ettim.
Lori ile met


Bitti sanmayın arkası gelecek.

Hoş kalın...

<:))

Hiç yorum yok: