BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

20 Temmuz 2009 Pazartesi

YAĞLIBOYA RESİM ÇALIŞMALARIM - 1



Resim çalışmalarıma ilk olarak Resim ve Heykel Müzesinde başladım.

Resim öğretmenimiz Ressam M. Vural YURDAKUL


Kendisine bir kez daha blogumdan teşekkür ederim.
Kursta bize verdiği bilgiler ve tatlı sohbetler için.


Kursa da komşum Zuhal hanımla birlikte gidiyorum. Zuhal hanım da emekli İngilizce öğretmeni.


Ona da teşekkür ederim. Bana kalsa hala kursa başlamamış olabilirdim.


Müzede çalışan Dursun arkadaşımızda bizi ne çaysız ne kahvesiz bırakıyor.
Her daim güler yüzlü ve neşeli.



Benim müzedeki kursta yaptığım ilk resim.



Dedeler de ikinci yağlıboya resmim.


Gergef işleyen kız üçüncü yağlıboya resmim.




Dördüncü resmim gelincikleri de bulunduğum semtte belediyenin açtığı kültür merkezinde gittiğim kursta yaptım.



Beyaz güller müzede yaptığım beşinci resmim.



Şimdilik bu kadar....


<:))

Hiç yorum yok: