BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

21 Temmuz 2009 Salı

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-7 : ONE STROKE



Yeşil renkte boyandı.
Farklı bir yeşil tonda eskitme uygulandı
Çiçekler ve yapraklar one stroke olarak yapıldı.
Ve verniklendi.



Önce netten beğendiğim bir resmi desen olarak aldım.
Resmin üstünde sitenin adı yazılı.

Deseni her zamanki gibi milaj kağıdına geçirdim.
Sonra krem rengi karbon kağıdının yardımıyla tepsiye çizdim. Deseni kaymaması için tepsiye bantla tutturdum.

Desen çalışmasını önce resim defteri üstünde yaptım. Elimi alıştırmak için.

Tepside deneme yapsaydım hata olunca bir daha bir daha üstünden geçmek gerekiyor. Bu da boya kabarıklığına neden oluyor. Onun için bir başka yerde ön çalışma yapmak daha iyi.

El alışana kadar bir kaç resim kağıdı kullanmak gerekebilir. Kendimize ait en iyiyi yakalamak için.

Bizim emeğimiz en iyi yapandan daha iyidir.

Çünkü bize aittir.


Sonra da tepsiye geçilir. Boyama yapılırken rengi açık olan çiçek ve yaprakların kuruması beklendikten sonra üstünden ikinci kez geçilir. En iyi sonucu almakiçin. Çalışma böylece bitirilir.



Hoşuma giden her tekniği çalıştım.
Devamı var...

<:))

Hiç yorum yok: