BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

10 Temmuz 2009 Cuma

LORİKET'İME



Sevgili arkadaşlar bu akşam sabaha karşı
Mayri (Hayriye) 'nin Renkleri doğdu.

Bu bebeğin doğumunda başından sonuna, noktasından virgülüne kadar her komutuna emeğini ve zamanını harcayan
loriket - Bir Papağanın Çığlıkları'na çok teşekkür ederim. Lorinin yeni adresi...Hayattaki Yerim

Taaa Avustralya'lardan buraya kadar ulaştı. Beni hiç tanımadan yardımıma koştu.

Kendisine ve sevgili eşi Mete sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Büyük bir heyecanla beklediği anne ve babasına hayırlısı ile kavuşmasını diliyorum. Aradaki zaman su gibi aksın. Yılların özlemi dinsin...

Ayrıca,

Hani bu açacağın blog nerede kaldı diyen ve beni dürtükleyip Lori'nin başına bela eden
Absalom - Sevgili Dünlük'e de teşekkür ederim.
Sevgi ve saygılarımla,

Beni takip edip zamanını ayıracak olan herkese peşin teşekkürlerimi iletiyorum.
Sağlıkla ve sevgiyle kalın...
Mayri

<:))

6 YORUM:


absalom dedi ki...
:) mutlu olsun. kutlu olsun.

mayri dedi ki...
Absalom Tesekkür ederim. Çalışmalarımla inşallah mutlu olacak. <:)

öykü dedi ki...
Hayırlı ugurlu olsun:))

mayri dedi ki...
Öykü hanım Teşekkür ederim. Sevgiler :)

lori dedi ki...
:))) RICA EDERIMM NE DEMEK. AYRICA, TUM IYI DILEKLERIN ICIN COOK COOK TESEKKUR EDERIM! ARAMIZA HO$ GELDIN! MUCXXXXX!

mayri dedi ki...
loriket'e mucxxxx <:E

Hiç yorum yok: