BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

18 Temmuz 2009 Cumartesi

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-5



Bu çubukları kitap aralığı olarak yaptım.

Her zamanki gibi iki kat boyadım. İlki dekoratif boyama diğerleri ise boncuk boya ve sticker. Sonra vernikledim.

Çubukların temin edilebileceği yerler :
KBB Dr.ları boğazımıza bakmak için kullanıyor
Birde kuaförler sir ağda yaparken kullanılıyor.
Ben kuaförümden temin ettim.




Bu cariye sehpasına da sedef kakma uyguladım. Her zamanki gibi iki kat boyadım. Hardal rengi ile. Üstüne de iki kat eskitme yaptım. Boncuk boya ile yaprakları tamamladım. Altın ve gümüş karşımı boya ile de etraflarındaki çizgileri dalları yaptım. En son işlemde tabiki vernik.



Sehpanın üstten ve yakından görünümü. Modelini almak isteyen alabilir.


Biraz uzaktan da bakın.


Bu da ayna
Ben fotograf çerçevesi olarak düşünmüştüm.
Hocamız çerçeveye ayna takdırınca bir aynamız oldu.



Arkası yarın....


<:))



4 YORUM:
nedret dedi ki...

Çok güzel olmuş.Elinize sağlık.Ben de heveslenmiştim bir ara ama böyle büyük bir objeye uygulamaya cesaret edemedim.Kutularla yetindim.

mayri dedi ki...

tesekkurler
nedret hanım
büyük objeleri yavaş yavaş yapıyorum
o zaman sorun olmuyor

MoonSun dedi ki...

Sevgili Mayri sehpa muhtesem :)) Eline yuregine saglik :)) Bir de sanirim o cubuklardan dondurmalardan cikanlar da olur galiba :))

mayri dedi ki...

tesekkur ederım moonısh
evet dondurma çubuklarından da olur
ama onlar bıraz kucuk ve bunlara gore kalın.
Onlardan böcek ve uç uç böceğı ve küçük bır kutu yaptım.
Onlar kursta gerı donusum projesı ıcın yapıldı sergıye konmustu. Alınca resımlerım.

Kutunun resmı var onu sımdı koyarım.

Hiç yorum yok: