BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

12 Temmuz 2009 Pazar

EYVAH! ACEMİ VAR....



Arkadaşlar,


Yarım gün blogum oldu diye sevindim durdum.





Yarım günde şifremi kaybettim.


Dört döndüm.



Ne de olsa Mevlana Muhammed Celaleddin-i Rumi' nin ve Nasreddin Hoca 'nın torunuyum.



Döndüm döndüm geldim sonunda  şifreyi tutturdum.





Yaşasın.


Yehhuuu......


<:))


6 YORUM:


MoonSun dedi ki...
Tebrikler sevgili Mayri :)) yeni blogun hayirli ugurlu olsun :)) Ayni  sey benimde basima gelmisti ama insan zamanla alisiyor :)) Yeni yazilarini merakla bekliyoruz :))
öykü dedi ki...
:) ben de unutuyorum sıfremı bı yere yazmak en ıyısı
mayri dedi ki...
Sevgili arkadaşlarım MoonSun ve Öykü Şifreyi tutturamayınca valla sırtımdan ter aktı. <:X Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. <:D Daha öğreneceğim çok şey var. gmail adresi, blog adı, şifre hep yeni gerçekten bir yere not almak gerekir öykücüm. <:))))
lori dedi ki...
ehuh beni de telasladirdin, bu blog dururkene ikincisini accaktik :)) neyse atlattiin. mucx
mayri dedi ki...
Loricim, Valla haklısın sırtımdan ne terler aktı. Düzelteceğim diye kaç saat uğraştım. O arada bi de düğün maceramız oldu. Bi de orda moralim bozuldu. Onu da anlatırım bi ara. Eve gelince bi hışım oturdum tekrar laptopun başına benden korktu herhalde baktım gmaile girmişim. yehhuu dedim kendi kendime... Çook sevindim valla. <:P mucksss
mayri dedi ki...
Loricim, Valla haklısın sırtımdan ne terler aktı. Düzelteceğim diye kaç saat uğraştım. O arada bi de düğün maceramız oldu. Bide orda moralim bozuldu. Onu da anlatırım bi ara. Eve gelince bi hışım oturdum tekrar laptopun başına benden korktu herhalde baktım gmaile girmişim. yehhuu dedim kendi kendime... Çook sevindim valla. <:P mucksss

Hiç yorum yok: