BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

16 Temmuz 2009 Perşembe

AYNA AYNA SÖYLE BANA BENDEN GÜZELİ VAR MI BU BLOGDA?


Elbette yok...... ancak bir güzel girip bu postumu okuyana kadar........


Ayna ayna söyle bana, benden alası var mı?
Ben olmazsam bu dünyanın manası var mı?


Karşındayım ayna
Ne tarafa çevirsem
Gördüğüm kendim
Ayna,kırsam seni
Kırdığım,ben miyim?









Ayna, ayna ey ayna
Kara kazanda kayna
Aldın sevdiklerimi
Mutlu isen kalk oyna


Umutlarım ışık umutsuzluklarım mercek hangi ayna zahir hangi ayna gerçek

Ayna ayna
Bana benzeyen bir gözlerim kaldı
Bir de kederli bakışlarım
Ayna iki yüzlüdür. Bir tarafı aydınlığı yansıtır. Diğer yüzü karanlığı...


Yoksul sofranda söylenir durmadan acılı türküler
çoğalır buzlu camların arkasında timsah gözyaşları
yüzünü nereye dönsen bir ihanet kucaklar gövdeni
ah! ne kadar yalnızsın, ne kadar kendinden uzak!
aynaya her baktığında...



silinmeyecek ne kadar çabalasakta bu yazgı
aynaya bakıyorum
sanki o çizmiş gibi bu kaderi
kah ağlarım kah gülerim karşında








Bu kırık ayna değildir
benim yaşamım.
Bu, içinde beni
paramparça gördüğün....



Ellerimde bir tost
dudaklarımda bir pipet
Umrumda mı bu gezegen ayyyy durr yum yum ham hum yanlış oldu....



Bir elimizde cımbız
bir elimizde ayna
umrumuzda mı bu dünya...


ormanlar yanıyor
sular tükeniyor
toprak kuruyor
havamız pisleniyor
gıdaların genetiği ile oynanıyor
sessiz dostlarımız sokakta susuz kalıyor
.....................

Arkadaşlar dünyanın geleceği
biz kadınların ellerinde
Kendi görevlerimizi tam yapalım
Havamızı toprağımızı suyumuzu ormanlarımızı
yani çevremizi koruyalım
Çocuklarımızı iyi yetiştirelim
Evde ve okulda eğitim ve öğretimini tamamlayalım.


Kendi çocukları (torunlarımız) için
bu dünyayı onlara güvenle teslim edelim.


Buraya kadar zahmet edip okuduysanız teşekkür ederim.


<:-O


Not: Resimler ve şiirlerin bazıları netten alıntıdır.
2 YORUM:


Fikir İşçisi dedi ki...
bloğunuzu yeni keşfettim,şiiri çok beğendim temnnilerinize katılıyorum.Sevgiler...
mayri dedi ki...
teşekkür ederim fikir işçisi yine beklerim. <:)

Hiç yorum yok: