BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

17 Temmuz 2009 Cuma

İNTERNET SANAL ÇÖPLÜK MÜ?


Sanal çöplükte katkım olsun diye, kafama estikçe yazıyorum.


Bir arkadaş

profiline

böyle yazmış.




Görünce şaşırdım.

Gerçekten çook şaşırdım.

Ben bir bloga girerken önce profili okurum.

Kim bu arkadaş yazdıkları bana bir şey katar mı?
Benim ilgi alanlarımda
bana örnek olacak
değişik fikirler verecek
bir şeyleri var mı?
diye
arşivlerini didik didik ederim.

Ama bazı kişiler de var ki
benim yazmaya
ya da
açıklamaya cesaret edemiyeceğim
benim ifade edemediğim duygularıma da
tercüman oluyorlar
onları okuyunca
kendim yazmış
kendim küfretmiş
kendim sevmiş
gibi
kendimi rahat hissediyorum.

Hepsi gerekli biz taş değiliz.
Duygularımız var.

Her türlü yazı veya resim eğer bana bir şeyler kazandırıyorsa
okunmaya ve bakılmaya değerdir.

Bence bu arkadaşın kendisini bu kadar kötü hissetmesine neden olan
o duygularından kurtulmasını diliyorum.

ve

Lütfen profiline güzel bir şeyler yaz diyorum

O cümleyi okuduktan sonra bloğundan çıktım.
Ani bir refleksle

Arkadaşım! arkadaşım! biz değerliyiz
biz güzeliz
biz sevimliyiz
biz ailemiz için gerekliyiz
biz aranılanız
bizim fikirlerimizde uygulanılabilir
biz ara sıra saçmalasak da vazgeçilmezlerdeniz.


Ama inanıyorum ki
biz çöplükte olmadığımız gibi
onun yazdıkları da çöp değil
okumadım
bakamadım sayfalarına

Ben en az bir iki saat uğraşıyorum sayfama koyacağım yazı ve resimler için.

Aman şu kelime uymadı şu yönden yanlış anlaşılabilir.
Çıkar yerine şunu koy.

Bak bu resim tam uygun olmadı.
Sil.
Nette
ya da
kendi stoklarında baştan ara.

Yazımı yayınlamadan iki kez okuyorum.
Yayınladıktan sonra da geniş ekranda bir daha bakıyorum. Döne döne .
Resimler kayıyor.
Yazıların arası açılıyor.
Anlam bütünlüğü bozuluyor.
Onları düzeltmeye çalışıyorum sistemin el verdiği kadar.
Harf hatalarımı bile düzeltiyorum.

Bu önce kendime
yaptığım işe
yazımı okuyacak olanlara saygımdan dolayı
bloguma önem veriyorum.

Sonra da yorumlar sayfasını su yolu yapıyorum.
Beğendiler mi
Beğenmediler mi
Not yazan var mı

Eşimde söyleniyor artık
koltuğa yapışacaksın kalk da bir dolan

Oğlum sesleniyor
anne!
karnım acıktı
ya da
ver şunu da biraz da ben oyun oynayayım
gibi


Ama bol bol kendimle dalga geçip kendimi eleştirebilirim.
Buna hakkım var.
Ben kendimi tanıyorum.
Gücümün yettiklerini
gücümün yetmediklerini biliyorum.

Bu arada çenem düştü
(aslında düşüncelerim düştü çenem hiç açılmadı ki daha)
parmaklarıma yansıdı.

Hadi kızım hadi
konuya dön

derken

tv de bir haber

Samsunda keneden bir kişi daha hayatını kaybetmiş

Minnacık bir yaratık bizim hayatımıza yön veriyor

Bazen hayat o kadar uzun gelir ki
geceler gündüzler bitmez olur

bazen de ne sevincimizi nede üzüntümüzü yaşayabiliriz
o kadar kısadır.

Sevgiyle
Sağlıkla
Hoşçakalın...

Mayri
<:)

4 YORUM:

Necmiye dedi ki...

yok canım hastafelan değilim geldim geldimmm ist dısındaydım da o yuzden

öykü dedi ki...

sevımlı ve
cok guzel mesajlarla dolu bı yazı olmus mayrı:))
sevgıler gonderıyorum sana

mayri dedi ki...

Hoşgeldiniz
necmiye hanım
elleriniz dolu mu yoksa boş mu geldiniz
yeni çalışmalarınızı görmek üzere
sevgiler
<:)

mayri dedi ki...

tesekkürler öykü
içimden geldiği gibi yazdım
sevgilerimle
<:)

Hiç yorum yok: