BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

14 Temmuz 2009 Salı

GERİ DÖNÜŞÜM PROJELERİM -1: KUŞLARA YEM VE SU KABI


Merhaba arkadaşlar,







Havaların çok sıcak gittiği bu günlerde evlerimizin çevresine küçük yoğurt kovalarında su koyalım.


Kedi, köpek ve kuşlar sessiz canlılar olduğu için bu çok önemli. Susuzluk çekmesinler.
Birkaç gün önce üç kova su koydum bahçede ayrı ayrı yerlere. Birileri onları yok etmiş. Ne zevk alırlar bilmem. Birde bahçe görevlisini uyardım. Su eksilince üstünü doldur diye. Kime battı o kovalar anlıyamadım. (Niye bilgisayarlarda kuru kafa işareti yıldırım işareti yok burada gerekiyordu.)

Onları da bir müddet susuz bırakmak lazım. Belki o zaman kafaları çalışır. O kovaların ne işe yaradığını anlardı.

Ben bir de kuşlar için su ve yem kabı yaptım. Birine su diğerine de yem koydum. Bunlar da buradaki Belmek kursunda atık malları yeniden değerlendirmeye örnek olarak sergide yer aldı. (Atık değerlendirmeye örnek başka çalışmalarda var onlarıda resmini çekince yayınlarım.)
Resimlerden görüleceği üzere kedilerin saldırısından korumak için ağaç dalına astım. Bir keresinde onu da kopardılar. Onu pet şişeden yapmıştım. Kıymetli bir şey olsa anlıycam niye kopardıklarını. Resimdeki de yoğurt ve dondurma kabı. Alt tarafı plastik.

Arkadaşlar kurslar başlayınca gördüm ki kutunun birini koparıp almışlar. Çalmak yapmaktan daha kolay geliyor insanlara....




İşte böyle...

Sizce nasıl fikrim yararlı mı?
Cevabınız evet ise sizde uygulayın. Yapımı çok zevkli çeşitli şekillerde süslenebilir. Ben akrilik boya ile boyadım. Üstüne dantel parçası yapıştırdım. Çiçeklerin etrafına altın yaldız sürdüm. Son olarak vernikledim. Bu işlemleri kutunun üstündeki markalar kapansın diye yaptım. Üstünde reklam olmayan kutular sade olarak da hoş durur.

Sevgiyle kalın...
<:)))



öykü dedi ki...
sen ne guzel bı ınsansın mayrı ben de bu konuda cok cırpınıyorum bu sevgılı dostlarımızın su ve yıyecek ıhtıyacı hepımızın boynunun borcu ve bunları yerıne getırdıkce de bıze verdıgı huzur da en buyuk hedıyemız bence herkes bunu yapmalı yapabılmelı tsk ederım hatırlattıgın ıcın bı kez daha sevgılerımle
mayri dedi ki...
öykücüm güzel sözlerin için teşekkür ederim elimden geleni yapmaya çalışıyorum bahçesi ve yazlıgı olanlara bu tür yaptıklarımı öneriyorum isteyenede gösteriyorum sevgiler

Hiç yorum yok: