BENİ YÖNLENDİREN RENKLER

.

A NOTE FOR YOU

Welcome to my blog. Here, You will find my oil paintings, acyrilic paintings on wood/fabrics, necklaces-earrings-bracelets. Crochet, decoupage, embroidery, cross stitches, some interesting and colourful pictures are going to draw your attention. Please, let me say to thank you to give me the soul of share with you. Enjoy it! Please feel free!



........................................................................................BİR TIK DA BU ADRESLERE .........................................................................
* * * * * * * * * http://mayri-hayriyenin-emailleri.blogspot.com * * * * * *http://babanneninelemekleri.blogspot.com/* * * * * * * * *

21 Temmuz 2009 Salı

AHŞAP ÇALIŞMALARIM-8



Kuş yuvası akrilik boyalarla çini desenleri yüzeye kopya edilerek boyandı.




Papatyalı tepsi akrilik boyalarla one stroke ile boyandı.
Dekoratif kutu.
Resimler kutu üstüne dekopaj olarak yapıştırıldı.
Desenlerin üstündeki kalpler ve çiçeklere mozaik sıvısı sıkıldı.
Kabarık duruyor. Şeffaf olduğu için fotoğrafa yansımamış.
Desenlerin etrafı boncuk boya.



Bir kaç kitap aralığı.




Ekmek, gazete veya fatura kutusu.











Bahardalı tepsi.





Beyaz iş tepsi. Beyaz işleri ben renklendirdim.





Dahası var...

<:)


5 YORUM:
nedret dedi ki...

Bak bunu çok beğendim.İçine örtü serilmiş gibi olmuş.Çok güzel.Hepsi çok güzel.Ellerine sağlık.

nedret dedi ki...

Dekoratif kutuyu ve beyaz iş desenli tepsiyi çok beğendim.Ellerine sağlık.Tepsite gerçek bir örtü serilmiş gibi görünüyor.

mayri dedi ki...

Teşekkür ederim Nedret hanım
sizinde ellerinize sağlık
<:))

ebrulikedi dedi ki...

merhaba.
bşogunuzu gezdim.çok güzel çalışmalar var.kitap ayraçları çok şirin.ben de bu çubuklardan yapmıştım kütap ayracı.boyamalarınız da çok güzel.elinize sağlık

mayri dedi ki...

teşekür ederim ebrulikedi
ziyaretinizi yine beklerim.

Hiç yorum yok: